אוויטה

בימוי
עיצוב תפאורה
עיצוב תלבושות
הדרכה קולית
ניהול מוסיקלי
כוריאוגרפיה
עיצוב תאורה

אוויטה

המחזמר שזכה בפרס ההצגה הטובה ביותר לשנת 2015 לפי דירוג גולשי "עכבר העיר" וב-7 פרסי "טוני" ופרס ה"גראמי" מגולל את סיפור חייה ומותה של אוויטה פרון, שהגיעה מהפרובינציה, הייתה לשחקנית והעפילה למעמד רעיית נשיא ארגנטינה – הקולונל חואן פרון. המחזמר מלווה את אוויטה מתחילת דרכה ועד הגעתה לשלטון, לסטטוס ולעושר מופלג, שהביאו להכתרתה כ'מנהיגתה הרוחנית של האומה'. מולה ניצב המהפכן צ'ה גווארה, המייצג את המהפכה החברתית ועוקב אחר עלייתה לשלטון. במחזמר מספר שירים ידועים ואהובים, וביניהם: "DON’T CRY FOR ME, ARGENTINA"(אל נא תבכי, ארגנטינה). המחזמר זכה למספר רב של גרסאות בעולם וביניהם לסרט בכיכובה של זמרת הפופ מדונה. משך ההצגה: כשעתיים ו-20 דקות כולל הפסקה. ניתן לרכוש כרטיסים גם דרך משרדי "לאן".

המחזמר מלווה בכתוביות בעברית

בהצגות האחרונות (מרץ) צחי הלוי יחליף את רן דנקר

תוכניה טריילר

ביקורות
  • "תפאורה מרהיבה ומושקעת , שירי מימון סוחפת ורן דנקר גונב את ההצגה – ההפקה החדשה של המחזמר "אוויטה" בתאטרון הבימה היא מפגן של מקצוענות שנשמע מצוין ונראה מיליון דולר... כל מה שצריך: ברק כוכבים , תפאורה מתחלפת עשירה ומושקעת (במבי פרידמן), תאורה מורכבת שמנהלת דיאלוג מסונכרן להפליא עם התפאורה (קרן גרנק), תזמורת חיה בניהולו המוזיקלי של יוסי בן נון שנשמעת מיליון דולר ושורת מקהלה – 29 אנשים במספר – שלא זכורה לי שכמותה מבחינת איכויות משולבות של שירה, תנועה ומשחק. שירי מימון היא כל מה שהתפקיד זקוק לו ועוד קצת. יש בה את האמביציה, האובססיה, הפגיעות, הציניות, התשוקה, החן והכישרון לסחוף אחריה קהלים. היא חיכתה לתורה ועכשיו היא שם כדי לכבוש... הלחנים נותנים לה הזדמנות להציג קשת אינסופית של צבעים ווקאליים וזה מרשים במיוחד. מי שגונב את ההצגה הוא רן דנקר. הקול שלא מפסיק להפתיע, הנוכחות הבימתית הלא מתאמצת ובכל זאת כובשת, הטקסט שזורם ממנו בטבעיות מוחלטת, כל אלה ממרכזים אליו את העין... הפקה מרהיבה של יוצרים ומבצעים שיודעים היטב את המלאכה... קחו ממנה מה שתיקחו, יש מה לקחת!" Ynet
  • "ההפקה המושקעת והנוצצת שביים משה קפטן על הבמה הגדולה של תיאטרון הבימה נהנית מעבודה מזהירה של להקת הרקדנים הנמרצת בהדרכתו של הכוריאוגרף אביחי חכם ומעבודה מרשימה של צוות מעצבים. היא גם נהנית מביצוע חזק של השחקנים , כולל רויטל זלצמן, רפי ויינשטוק, אקי אבני, ומעל לכלם הצמד רן דנקר ושירי מימון בתפקידים הראשיים. רן דנקר , בתפקיד המספר, מוכיח שיש לו לא רק קול נעים ויכולת תנועה מרשימה, אלא גם כריזמה גברית מחוספסת וחיבור טבעי לקהל. מימון מגישה את השירים שלה בצורה מושלמת ומשחקת בצורה משכנעת את האישה החזקה והנחושה שאינה מפחדת משום אתגר..." ידיעות אחרונות
  • "מדובר במחזמר הכי טוב בארץ!... משה קפטן התעלה על עצמו ויצר הפקה שעושה חסד רב ליצירה המקורית , עומדת בסטנדרטים בינלאומיים ומצליחה להציב רף חדש לז'אנר מחזות הזמר בישראל. בידור איכותי במיטבו! תאטרון הבימה היה היה צריך סיבה מספיק טובה כדי להשיב את "אוויטה" חזרה לבמה... מתברר שהיתה לו סיבה מצוינת – הליהוק של שירי מיימון... במשך שעתיים ועשרים מיימון משפריצה אבק כוכבים בכמויות ... אין ספק שלעת עתה מדובר בתפקיד חייה... רן דנקר מכשף את הקהל בביצוע מרתק לדמותו של צ'ה... דנקר כובש ומשאיר טעם של עוד... יחד עם עוד עשרות משתתפים הם מהפנטים את הקהל ומספקים בידור בסטנדרט בינלאומי... הדובדבן שבקצפת הוא הסולו היחיד של רויטל זלצמן הנפלאה... הביצוע המשתק שלה ל"עוד חותמת על המזוודה" בשילוב עם הכוריאוגרפיה המצמררת והרלוונטית להחריד הוא הרגע המרגש ביותר בהצגה... הכוריאוגרף הגאון אביחי חכם חזר לשתף פעולה עם קפטן והמציא מחדש את התנועה של "אוויטה"... התוצאה היא מנת גורמה של מטבח פיוז'ן לטיני מהסוג שלא אוכלים כל יום... הכוריאוגרפיה לא מפסיקה להפתיע והיא חלק מאוד דומיננטי מהסיבה שההפקה הזאת מרגישה כמו קפיצה לברודווי... אתם מוכרחים לטעום מהקסם הצרוף של "אוויטה" ולו רק בשביל לחזות במימון ודנקר בשיא תפארתם!" MAKO
  • "בית ספר לכוריאוגרפיה... הכוריאוגרפיה של אביחי חכם הייתה שיא חדש של יצירתיות... דילוגים אלגנטיים בין טנגו , פלמנקו וסלסה , בעיקר עם היכולת לחשוב על כל פרט ותזוזה קטנה של המשתתפים על הבמה... עבור הבימה מדובר בהצלחה נוספת לאחר הפקה נהדרת של "גברתי הנאווה" בשנה שעברה... ההפקה החדשה של הבימה , בניצוחו של משה קפטן , היא צפיית חובה!... " עכבר העיר
  • "ככה , בלי לחסוך ובלי לוותר, עושים מחזמר!... רפי ויינשטוק העניק את נוכחותו ואת קולו העשיר לתפקיד האפיזודי של הזמר הנערץ אגוסטין מגאלדי... את התפקיד של חואן פרון מגלם אקי אבני ברצינות ובענייניות נכונה ... הוא מצמרר בתמונה שבה הוא מזכיר לאווה שהיא גוססת... רן דנקר שולט בהצגה בווירטואוזיות , הוא בהיר וחד כמספר שיודע הכל... דנקר שולט ללא מצרים בתפקיד... הישג נפלא המחזק את מעמדו כשחקן וזמר. שירי מיימון מגישה גילום מושלם וחכם של הדמות... היא נערה שאפתנית ונחרצת ... פגיעה ונוקמת.. והיא גם נמעכת מבפנים, במחלתה , ודועכת. והכל במשחק , בתנועה מרתקת , ובזמרתה המחשמלת... אוויטה בהבימה היא הפקה מרתקת ביופייה... לכו תתאהבו!" אתר הבמה
  • "מה טוב באוויטה? הכל... קשה למצוא מילים לא טובות על ההפקה האדירה של "הבימה". הכל תקתק כמו שצריך וברמות הגבוהות ביותר. הבימוי של קפטן מוצלח , התרגום של דניאל אפרת מהוקצע , הכוריאוגרפיה של אביחי חכם פנטסטית , התפאורה של במבי פרידמן מושלמת והתלבושות הנפלאות באחריותה של המעצבת ילנה קרליך העניקו משמעות חדשה למושג פרפקציוניזם. כל אלה הציבו רף חדש וגבוה במיוחד להפקת תיאטרון ישראלית , כזו שרק "הבימה" יכול להרים... אם אתם אוהבים מופעים ספקטקולריים עם אסתטיקה הנוטה לשלמות – הכינו את הארנקים" WALLA
  • "הפקה מרשימה ומהממת , מלוהקת בקאסט משובח... מלוטש , מקצועי ומפואר... מוצלח בקנה מידה בינלאומי!" NEWS1
  • "אוויטה בהבימה: המחזמר המפורסם של אנדרו לויד וובר וטים רייס בבימוי משה קפטן מסתמן כמיוזיקל הלוהט הבא!... מוצר מתוקתק וארוז נפלא במקצוענות לא מתפשרת... שירי מימון היא הכוכבת של ההפקה הזאת ואוויטה הוא תפקיד חייה... הליהוק שלה הוא פשוט שיחוק... הפקה יפהפייה, נעימה ונוצצת עם כוכבת קטנה אך ענקית ששמה שירי מיימון! " NRG